Politika e rimbursimit dhe kthimit

Kjo është një faqe shembulli.

Overview

Politika jonë e rimbursimit dhe kthimit zgjat 30 ditë. Nëse kanë kaluar 30 ditë nga blerja juaj, ne nuk mund t’ju ofrojmë rimbursim ose shkëmbim të plotë.

Për t’u kualifikuar për kthim, artikulli juaj duhet të jetë i papërdorur dhe në të njëjtën gjendje që e keni marrë. Gjithashtu duhet të jetë në paketimin origjinal.

Disa lloje mallrash përjashtohen nga kthimi. Mallrat që prishen si ushqimi, lulet, gazetat ose revistat nuk mund të kthehen. Ne gjithashtu nuk pranojmë produkte që janë mallra intime ose sanitare, materiale të rrezikshme ose lëngje ose gazra të ndezshëm.

Artikuj shtesë të pakthyeshëm:

  • Kartat e dhuratave
  • Produkte softuerike të shkarkueshme
  • Disa sende shëndetësore dhe të kujdesit personal

Për të përfunduar kthimin tuaj, ne kërkojmë një faturë ose vërtetim blerjeje.

Ju lutemi, mos ia dërgoni blerjen prodhuesit.

Ka disa situata ku jepen vetëm rimbursime të pjesshme:

  • Libër me shenja të dukshme përdorimi
  • CD, DVD, kasetë VHS, softuer, lojë video, kasetë ose vinyl që është hapur.
  • Çdo artikull që nuk është në gjendjen e tij origjinale, është i dëmtuar ose i mungon pjesë për arsye që nuk janë për shkak të gabimit tonë.
  • Çdo artikull që kthehet më shumë se 30 ditë pas dorëzimit

Refunds

Pasi kthimi juaj të merret dhe inspektohet, ne do t’ju dërgojmë një email për t’ju njoftuar se kemi marrë artikullin tuaj të kthyer. Ne gjithashtu do t’ju njoftojmë për miratimin ose refuzimin e rimbursimit tuaj.

Nëse jeni miratuar, atëherë rimbursimi juaj do të përpunohet dhe një kredi do të aplikohet automatikisht në kartën tuaj të kreditit ose në mënyrën origjinale të pagesës, brenda një sasie të caktuar ditësh.

Late or missing refunds

Nëse nuk keni marrë ende një rimbursim, fillimisht kontrolloni përsëri llogarinë tuaj bankare.

Pastaj kontaktoni kompaninë tuaj të kartës së kreditit, mund të duhet pak kohë përpara se rimbursimi juaj të postohet zyrtarisht.

Më pas kontaktoni bankën tuaj. Shpesh ka pak kohë përpunimi përpara se të postohet një rimbursim.

Nëse i keni bërë të gjitha këto dhe ende nuk keni marrë rimbursimin tuaj, ju lutemi na kontaktoni në {email address}.

Sale items

Mund të rimbursohen vetëm artikujt me çmim të rregullt. Artikujt e shitjes nuk mund të rimbursohen.

Exchanges

Ne i zëvendësojmë artikujt vetëm nëse janë të dëmtuar ose të dëmtuar. Nëse keni nevojë për ta shkëmbyer atë për të njëjtin artikull, na dërgoni një email në {email address} dhe dërgoni artikullin tuaj në: {physical address}.

Gifts

Nëse artikulli është shënuar si dhuratë kur është blerë dhe dërguar direkt tek ju, ju do të merrni një kredit dhuratë për vlerën e kthimit tuaj. Pasi të merret artikulli i kthyer, do t’ju dërgohet një certifikatë dhuratë.

Nëse artikulli nuk është shënuar si dhuratë kur është blerë, ose dhuruesi ia ka dërguar porosinë vetes për t’jua dhënë më vonë, ne do t’i dërgojmë një rimbursim dhuratëdhënësit dhe ai do të mësojë për kthimin tuaj.

Shipping returns

Për të kthyer produktin tuaj, duhet ta dërgoni produktin tuaj me postë në: {physical address}.

Ju do të jeni përgjegjës për të paguar për kostot tuaja të transportit për kthimin e artikullit tuaj. Kostot e transportit janë të pakthyeshme. Nëse merrni një rimbursim, kostoja e transportit të kthimit do të zbritet nga rimbursimi juaj.

Në varësi të vendit ku jetoni, koha që mund të duhet që produkti juaj i shkëmbyer të arrijë tek ju mund të ndryshojë.

Nëse po ktheni artikuj më të shtrenjtë, mund të konsideroni përdorimin e një shërbimi transporti të gjurmueshëm ose blerjen e sigurimit të transportit. Ne nuk garantojmë se do të marrim artikullin tuaj të kthyer.

Need help?

Na kontaktoni në për pyetje në lidhje me rimbursimet dhe kthimet.{email}